Главная » 2015 Mart 23 » Jozep Bartomeu: Men Perez bilan "Santiago Bernabeu" haqida gaplashdim, lekin bu yopiq ma'lumot.
23:39 Jozep Bartomeu: Men Perez bilan "Santiago Bernabeu" haqida gaplashdim, lekin bu yopiq ma'lumot. | |
"Real" futbolchilari SerxioRamos hamda Luka Modrichlar, "Barselona" bilan bo`lib o`tgan uchrashuvdan o`z fikrlari bilan o`rtoqlashishdi.Serxio Ramos:"Biz birinchi taymda raqiblarimizdan ko`ra, yaxshiroq o`ynadik va ko`plab vaziyatlar yaratdik, lekin ayrim vaziyatlarda omad bizdan yuz o`girdi. Birinchi bo`limda eng yaxshi o`yinlarimizdan birini ko`rsatdik, lekin ikkinchi taymda to`p nazoratini biroz qo`ldan chiqardik. Vaziyatlardan unumli foydalana olmaganimdan afsusdamiz. 4 ochko - buhech narsa emas, biz La ligani saqlab qolish uchun borimizni berishgatayyormiz. Matio Laos haqida "Bunday o`yinlarda, futbolchilar va mansabdor shahxslarning ishtiroki, ko`pchilikning qiziqishiga sabab bo`ladi. U hakam o`zining qarashlari ega.""Biz La ligani 7 ochko farqi bilan yutqizgan kezlarimiz ham bo`lgan, ularda ham. Lekin 4 ochko katta farq emas, biz o`zimizga bo`lgan ishonchni saqlab qola olishimiz va ishlashda davom etishimiz kerak. Luka Modrich: Biz oxirigacha kurashamiz"Biz ikkinchi golni o`tkazib yuborgunimizga qadar, ajoyib o`ynadik. Biz ko`p hollarda"Barselona"dan ustun edikva birinchi taymning o`zida 2-3 ta gol urishimiz ham mumkin edi.""Biz dastlabki bir soatda ko`ngildagidek o`ynadik. Lekin ikkinchisida bunday qila olmadik. Hali hech narsa hal bo`lgani yo`q, oldinda ko`plab o`yinlar bizni kutib turibdi va biz oxirigacha kurashamiz. "Manba:realmadrid.com Прикрепления: Surat 1 | |
|
| |
| Всего комментариев: 0 | |
Kirish
Ovoz bering!
Qidiruv...
Jadval
| To`p urarlar | Gollar | ||
|---|---|---|---|
| 1 | Ronaldo | 61 | |
| 2 | Benzema | 22 | |
| 3 | Xames | 18 | |
| 4 | Beyl | 17 | |
| 5 | Chicharito | 9 |
| Asitsentlar | Paslar | |
|---|---|---|
| 1 | Ronaldo | 22 |
| 2 | Xames | 17 |
| 3 | Kroos | 13 |
| 4 | Benzema | 12 |
| 5 | Isko | 12 |
Asitsentlar
To`p urarlar
Toifa
| QIROLLIK KLUBI [619] |
| JAROHATLAR (TRAVMA) [14] |
| MISH-MISHLAR [84] |
| MURABBIY INTERVYUSI [34] |
| INTERVYU [169] |
| STATISTIKA [129] |
| KARIKATURA [55] |
| TRANSFER [311] |
| BLOG [8] |
| EL CLASSICO [9] |
| LOYIHALAR [40] |
| SAYT HAQIDA [0] |
| HAPPY BIRTHDAY [6] |
Tablitsa
Arxiv
Mini chat
Saytimiz VKCOM
OK.RU dagi guruh
Saytimiz twitteri
"Real" futbolchilari SerxioRamos hamda Luka Modrichlar, "Barselona" bilan bo`lib o`tgan uchrashuvdan o`z fikrlari bilan o`rtoqlashishdi.Serxio Ramos:"Biz birinchi taymda raqiblarimizdan ko`ra, yaxshiroq o`ynadik va ko`plab vaziyatlar yaratdik, lekin ayrim vaziyatlarda omad bizdan yuz o`girdi. Birinchi bo`limda eng yaxshi o`yinlarimizdan birini ko`rsatdik, lekin ikkinchi taymda to`p nazoratini biroz qo`ldan chiqardik. Vaziyatlardan unumli foydalana olmaganimdan afsusdamiz. 4 ochko - buhech narsa emas, biz La ligani saqlab qolish uchun borimizni berishgatayyormiz. 