Главная » 2015 May 2 » Fabio Kapello: "Real" -"Barselona" va"Bavariya" darajasidagi jamoa, lekin madridliklar himoyada yaxshiroq.
05:23 Fabio Kapello: "Real" -"Barselona" va"Bavariya" darajasidagi jamoa, lekin madridliklar himoyada yaxshiroq. | |
Rossiya terma jamoasi bosh murabbiyi hamda sobiq "Yuventus" va"Real" bosh murabbiyi Fabio Kapello Chempionlar Ligasi bo'lajak yarim final o'yinlari haqida intervyu berdi."Real" uchun "Yuventus" eng yaxshi tanlov deb hisoblanadimi? Savolsiz,madridliklar xursand bo'lishmoqda. Menda o'tmishim orqali "Real"ganisbatan ojizligim bor. Har qanday holatda biz"Barselona" va "Bavariya" bilan bir darajada turadigan buyuk klub haqida gaplashayapmiz. Bu uchta jamoadan Anchelottini jamoasi himoyada eng yaxshi o'ynaydi.Lekin hozir har qanday holat bo'lishi mumkin."Yuventus"da ajoyib va sifatli o'yinchilar bor. Men ko'p klublarni shug'ullantirganman, lekin menda Pirlodek uzatma beradigan o'yinchi bo'lmagan. "Yuventus" uchun birinchio'yin juda muhim. "Yuve" - uy jamoasi, asosiysi - uydagi o'yinda gol o'tkazmaslik". -dedi Kapello. Прикрепления: Surat 1 | |
|
| |
| Всего комментариев: 0 | |
Kirish
Ovoz bering!
Qidiruv...
Jadval
| To`p urarlar | Gollar | ||
|---|---|---|---|
| 1 | Ronaldo | 61 | |
| 2 | Benzema | 22 | |
| 3 | Xames | 18 | |
| 4 | Beyl | 17 | |
| 5 | Chicharito | 9 |
| Asitsentlar | Paslar | |
|---|---|---|
| 1 | Ronaldo | 22 |
| 2 | Xames | 17 |
| 3 | Kroos | 13 |
| 4 | Benzema | 12 |
| 5 | Isko | 12 |
Asitsentlar
To`p urarlar
Toifa
| QIROLLIK KLUBI [619] |
| JAROHATLAR (TRAVMA) [14] |
| MISH-MISHLAR [84] |
| MURABBIY INTERVYUSI [34] |
| INTERVYU [169] |
| STATISTIKA [129] |
| KARIKATURA [55] |
| TRANSFER [311] |
| BLOG [8] |
| EL CLASSICO [9] |
| LOYIHALAR [40] |
| SAYT HAQIDA [0] |
| HAPPY BIRTHDAY [6] |
Tablitsa
Arxiv
Mini chat
Saytimiz VKCOM
OK.RU dagi guruh
Saytimiz twitteri
Rossiya terma jamoasi bosh murabbiyi hamda sobiq "Yuventus" va"Real" bosh murabbiyi Fabio Kapello Chempionlar Ligasi bo'lajak yarim final o'yinlari haqida intervyu berdi."Real" uchun "Yuventus" eng yaxshi tanlov deb hisoblanadimi? Savolsiz,madridliklar xursand bo'lishmoqda. 