Главная » 2015 Iyun 18 » Agüero:"Men Cityda baxtliman"
06:00 Agüero:"Men Cityda baxtliman" | |
"Man City" va Argentina terma jamosi hujumchisi Sergio Kun Agüero "Man City" da qolishini aytib o'tdi. "Men Manchester Cityda baxtliman.Men bu yega kelib ko'plab do'stlar ortirdim.Angliyada futbol o'ynash juda qiziq va maroqli.Bu yerda futbol o'ynash har bir futbilchining orzusi.Men yozda hech qayoqqa o'tmayman"-deb so'zini tugatdi Agüero Eslatib o'tamiz:Sergio Agüero bilan "Real" jiddiy qiziqqayotgan edi. | |
|
| |
| Всего комментариев: 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kirish
Ovoz bering!
Qidiruv...
Jadval
Asitsentlar
To`p urarlar
Toifa
Tablitsa
Arxiv
Mini chat
Saytimiz VKCOM
OK.RU dagi guruh
Saytimiz twitteri
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

