Главная » 2015 Iyun 18 » Simeona:Benites yaxshi murabbiy.
13:35 Simeona:Benites yaxshi murabbiy. | |
Madridning 2- raqamli klubi bo'lmish Atletiko Madrid bosh murabbiyi Diego Simeona Qirollik klubining yangi bosh murabbiyi Rafael Benites haqida fikr bildirip o'tdi. Real ajoyip jamao va har bir chiziqida bir emas 2-3 ta talantli o'yinchilari bor.Carlo Anchelotti juda yaxshi ishladi va ko'p natijalarga erishdi. U buyuk murabbiy.Carlo qo'l ostida biroz muamo bo'ldi Jemes hamda Modrich jarohati, Alonso va Di Mariyaning jamaodan ketishi ammo buni echimini to'pdi.Benites yaxshi murabbiy u Realni biladi.Klub bilan ko'p narsalarga erishadi"-deydi Diego.
| |
|
| |
| Всего комментариев: 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kirish
Ovoz bering!
Qidiruv...
Jadval
Asitsentlar
To`p urarlar
Toifa
Tablitsa
Arxiv
Mini chat
Saytimiz VKCOM
OK.RU dagi guruh
Saytimiz twitteri
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

