Главная » 2015 Iyul 25 » Beyl: "Manchester Siti"ni yutish yoqimli"
15:13 Beyl: "Manchester Siti"ni yutish yoqimli" | |
"Real" yarimhimoyachisi Garet Beyl "Manchester Siti"ga qarshi kechgan uchrashuvdan so'ng intervyu berib o'tdi.
"Manchester Siti"dek jamoani yutish - bu to'g'ri yo'l tomonlama bir qadam, lekin hozir bu eng asosiysi emas. Mavsumga yaxshi kirishish uchun mashg'ulotlarda mehnat qilishda davom etishimiz kerak.
Avstraliyadagi bizni muhlislarimiz - bu mo'jiza, shuncha odam qarshisida stadionda o'ynash haqiqiy zavq bo'ldi", - deydi Beyl.
Manba: Realmadrid.com
_Ronaldo7_
| |
|
| |
| Всего комментариев: 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kirish
Ovoz bering!
Qidiruv...
Jadval
Asitsentlar
To`p urarlar
Toifa
Tablitsa
Arxiv
Mini chat
Saytimiz VKCOM
OK.RU dagi guruh
Saytimiz twitteri
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

