Главная » 2015 Avgust 10 » Edegor:"Men "Real"da baxtliman"
09:55 Edegor:"Men "Real"da baxtliman" | |
"Real Madrid" futbolchisi 16-yoshli "Nirvegiyalik" futbolchi Martin Edegor kechagi "Valereanga" (0:0)uchrashuvdan keyin o'z fikrlarini bildirib o'tdi. "Men "Real"da juda baxtliman.Biz mavsumoldi o'yinlar,jismoniy mashqlarda men o'zimni yaxshi his qildim.Kelgusi mavsum uchun bizda hammasi yetarli."—deydi Edegor manba:championat.com Shodbek_uz | |
|
| |
| Всего комментариев: 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kirish
Ovoz bering!
Qidiruv...
Jadval
Asitsentlar
To`p urarlar
Toifa
Taqvim
Tablitsa
Arxiv
Mini chat
Saytimiz VKCOM
OK.RU dagi guruh
Saytimiz twitteri
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"Real Madrid" futbolchisi 16-yoshli "Nirvegiyalik" futbolchi Martin Edegor kechagi "Valereanga" (0:0)uchrashuvdan keyin o'z fikrlarini bildirib o'tdi. 