Главная » 2015 Avgust 10 » Xekking: "De Bryuyne? "ManSiti", "Real" yoki "Barselona" emas"
17:55 Xekking: "De Bryuyne? "ManSiti", "Real" yoki "Barselona" emas" | |
"Volfsburg" bosh murabbiyi Diter Xekking "bo'rilar" yarim himoyachisi Kevin De Bryuynening "Manchester Siti"ga o'tishi borasida fikr bildirdi. "Kevin qoladi deb o'ylayman. "Manchester Siti" "Real", "Barselona" yoki "Bavariya" emas. SHundagina uning ketishini tushungan bo'lar edim" - deydi Xekking manba :championat.com Shodbek_uz | |
|
| |
| Всего комментариев: 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kirish
Ovoz bering!
Qidiruv...
Jadval
Asitsentlar
To`p urarlar
Toifa
Taqvim
Tablitsa
Arxiv
Mini chat
Saytimiz VKCOM
OK.RU dagi guruh
Saytimiz twitteri
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"Volfsburg" bosh murabbiyi Diter Xekking "bo'rilar" yarim himoyachisi Kevin De Bryuynening "Manchester Siti"ga o'tishi borasida fikr bildirdi. 