Главная » 2015 Sentabr 8 » Karlo Anchelotti:Real Madrid o'yinchilariga omad tilayman
13:37 Karlo Anchelotti:Real Madrid o'yinchilariga omad tilayman | |
Qirollik klubining sobiq bosh murabbiyi Karlo Anchelotti klubning hozirgi bosh murabbiyi Rafael Benitesga omad tiladi.Men Qirollik klubida murabbiy bo'lish nima ekanligini juda yaxshi bilaman.Men Rafael Benitesga omad tilayman va uning ishini hurmat qilaman.Shuni aytishim mumkinki, uning qo'l ostida eng kuchli fudbolchilar to'plangan.Men ular bilan 2 yil ishlaganimdan faxrlanaman.Ular haqiqiy professional o'yinchilardir. Serxio Ramos hamda Krishtianu Ronaldu jamaoning eng muxim o'yinchilaridir.Serxio va Ronalduga xam omad tilayman" - deydi sobiq murabbiy Papa Carlo Manba:Sports.ru Real_madrid_Fc | |
|
| |
| Всего комментариев: 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kirish
Ovoz bering!
Qidiruv...
Jadval
Asitsentlar
To`p urarlar
Toifa
Tablitsa
Arxiv
Mini chat
Saytimiz VKCOM
OK.RU dagi guruh
Saytimiz twitteri
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

